Wat is een goed alternatief voor Evernote als je Windows en Android gebruikt?

Evernote heeft nu ineens een limiet van 50 notities en 1 notitieboek gezet op de gratis versie, en de betaalde versie vind ik veel te duur voor wat je ervoor krijgt.
Ik zoek dus wat nieuws. Liefst gratis, maar ik wil best wat betalen in de maand als het echt goed is.

Eisen:
- Moet te gebruiken zijn als website op Windows pc, en als website of app op Android telefoon.
- Mogelijkheid voor meerdere notitieboeken, liefst ook tags.
- Afbeeldingen en tabellen toe kunnen voegen.

Ritsuka
5 maanden geleden
in: Software
SimonV
5 maanden geleden
OneNote?
De OneNote-app is vooraf geïnstalleerd met Windows 10 als onderdeel van de bijgewerkte Office-suite en kan worden gedownload voor eerdere versies van Windows. Er zijn ook mobiele apps voor Android, iOS en Windows Phone, plus een web-app.
https://www.techradar.com/pro/best-free-alternative-to-evernote-of-year
Ritsuka
5 maanden geleden
Kan dit ook als website? Ik kan op mijn werkpc geen apps installeren, maar ik wil wel af en toe bij mijn notities.

Geef als eerste antwoord